Poradnie specjalistyczne

poradnia chirurgii dziecięcej

Profesjonalna opieka medyczna dla najmłodszych pacjentów pod kierunkiem doświadczonych specjalistów, włączając lek. med. Piotra Kwiatuszewskiego.

poradnia chirurgii naczyniowej

Poradnia oferuje specjalistyczne konsultacje, jak również usługi diagnostyczne oraz terapeutyczne dla pacjentów cierpiących na choroby związane z układem krwionośnym i limfatycznym.

poradnia chirurgii ogólnej

Poradnia oferuje specjalistyczne konsultacje (m.in. kwalifikujące do zabiegów operacyjnych, kontrolne po zabiegach), jak również usługi diagnostyczne oraz terapeutyczne dla pacjentów cierpiących na schorzenia wymagające interwencji chirurgicznej.

poradnia bariatryczna

Kompleksowa opieka medyczna dla pacjentów bariatrycznych pod kątem najlepszych lekarzy w dziedzinie chirurgii bariatrycznej i metabolicznej w Polsce i na świecie.

poradnia chirurgii przewodu pokarmowego

Poradnia oferuje kompleksową opiekę dla pacjentów cierpiących na choroby układu pokarmowego. Doświadczony zespół lekarzy gastroenterologów, przy współpracy z lekarzami chirurgii, diagnozuje i leczy schorzenia gastrologiczne, w tym refluks i przepuklinę brzuszną.

poradnia chirurgii plastycznej

Poradnia chirurgii plastycznej to miejsce, w którym specjaliści dbają nie tylko o poprawę wyglądu, ale również o samopoczucie Pacjentów. Zróżnicowany zakres zabiegów, realizowany jest przez doświadczonych chirurgów: lek. med. Aleksandrę Łuniewską i dr n. med. Grzegorza Kierzynkę.

poradnia hepatologiczna, chorób zakaźnych i medycyny podróży

Poradnia oferuje kompleksową opiekę medyczną w obszarach związanych ze schorzeniami wątroby, chorobami zakaźnymi oraz zdrowiem podczas podróży. Wykwalifikowany zespół lekarzy specjalistów, włączając dr n. med. Martę Kucharską, zapewnia profilaktykę, diagnostykę i leczenie w wyżej wymienionym zakresie.

poradnia chorób tarczycy

Poradnia oferuje kompleksową opiekę dla Pacjentów cierpiących na choroby endokrynologiczne, w tym schorzenia tarczycy. Diagnostyka oraz leczenie chorób odbywa się pod okiem doświadczonego zespołu lekarzy, w tym lek. med. Ryszarda Supel.

poradnia diabetologiczna

Specjaliści w dziedzinie diabetologii, włączając lek. med. Ryszarda Supel, oferują kompleksową opiekę dla pacjentów cierpiących na choroby metaboliczne, w tym cukrzycę typu 1 i 2 poprzez edukację, monitorowanie przebiegu choroby oraz wdrożenie odpowiedniej terapii.

poradnia gastroenterologiczna

Poradnia zajmuje się diagnozowaniem, leczeniem i opieką nad Pacjentami z chorobami układu pokarmowego. Poradnia oferuje różnego rodzaju usługi, w tym badania diagnostyczne, m.in. gastroskopię i kolonoskopię.

poradnia ginekologiczna i dla kobiet w ciąży

Poradnia ginekologiczna to miejsce, gdzie Pacjentki otrzymują wyspecjalizowaną opiekę zdrowotną w zakresie zdrowia intymnego. Dla przyszłych mam Poradnia oferuje wsparcie na każdym etapie ciąży, zapewniając kompleksowe badania i porady, mające na celu zadbanie o zdrowie zarówno matki, jak i dziecka.

poradnia chorób wewnętrznych

Poradnia chorób wewnętrznych – internistyczna pełni rolę podstawowej opieki medycznej dla Pacjentów. Lekarz internista przeprowadza pierwszy wywiad medyczny i ewentualnie kieruje Pacjentów do specjalistycznych poradni celem dalszej diagnostyki i wdrożenia odpowiedniego leczenia.

poradnia kardiologiczna

Poradnia oferuje kompleksową pomoc dla Pacjentów z problemami sercowymi i naczyniowymi, począwszy od badań diagnostycznych, takich jak echokardiografia serca, badanie EKG, monitorowanie holterowskie, spirometria, a skończywszy na długoterminowej opiece nad Pacjentami z chorobami serca.

poradnia otolaryngologiczna

Poradnia zajmuje się diagnozowaniem, leczeniem i opieką nad Pacjentami z chorobami i zaburzeniami związanymi z narządami słuchu, nosa, gardła i krtani.

poradnia medycyny sportowej

Poradnia zajmuje się działaniami związanymi z profilaktyką zdrowotną dla osób aktywnych, a także oferuje leczenie urazów i kontuzji. Specjalista medycyny sportowej lek. med. Paweł Studniarek przeprowadza oceny medyczne i podejmuje decyzje dotyczące przydatności do uprawiania sportu lub wznowienia treningów.

poradnia nefrologiczna

Pracownia specjalizuje się w opiece nad pacjentami z chorobami nerek oraz układu moczowego pod nadzorem doświadczonych lekarzy, w tym lek. med. Grzegorza Osiaka.

poradnia neurochirurgiczna

Poradnia zajmuje się diagnozowaniem, leczeniem oraz opieką nad Pacjentami z chorobami i zaburzeniami układu nerwowego, które wymagają interwencji chirurgicznej. Wykwalifikowany zespół lekarzy specjalistów, włączając dr hab. n. med. Stanisława Kwieka i dr n. med. Krzysztofa Suszyńskiego zapewnia kompleksową pomoc, począwszy od leczenia operacyjnego, a skończywszy na specjalistycznej konsultacji fizjoterapeutycznej.

poradnia neurologiczna

Poradnia skupia się na diagnozowaniu oraz leczeniu chorób i zaburzeń neurologicznych związanych z mózgiem, rdzeniem kręgowym i nerwami, aby zapewnić pomoc i poprawić jakość życia pacjentom cierpiącym na te schorzenia.

poradnia okulistyczna

Poradnia zajmuje się na diagnozowaniem, leczeniem i profilaktyką schorzeń związanych z narządem wzroku. Wybitni specjaliści oferują wszechstronną opiekę, umożliwiając pacjentom utrzymanie zdrowego widzenia, w tym przeprowadzają zabiegi korygujące wzrok.

poradnia ortopedyczna dorosłych i dzieci

Poradnia oferuje pomoc Pacjentom, zarówno osobom dorosłym, jak i dzieciom. Pracownia zajmuje się diagnozowaniem i leczeniem chorób, urazów oraz zaburzeń układu ruchu i narządu ruchu, zwłaszcza kości i stawów.

poradnia proktologiczna

Poradnia zajmuje się diagnozowaniem, leczeniem i opieką nad Pacjentami z chorobami związanymi z odbytnicą, jelitem grubym, okolicą odbytu oraz układem pokarmowym w obrębie dolnego odcinka przewodu pokarmowego, pod okiem doświadczonych lekarzy proktologów dr n. med. Stanisława Furtana i lek. med. Marcina Olender.

poradnia urologiczna

Poradnia zajmuje się diagnozowaniem, leczeniem i opieką nad Pacjentami ze schorzeniami układu moczowego oraz chorobami męskich narządów płciowych, oferując swoim Pacjentom szereg zabiegów, w tym chirurgiczne.

poradnia psychologii klinicznej

Poradnia jest ważnym źródłem wsparcia dla Pacjentów z różnymi problemami emocjonalnymi, psychicznymi i zachowawczymi. Terapia psychologiczna prowadzona pod okiem specjalistów w dziedzinie psychologii klinicznej ma na celu poprawę jakości życia Pacjentów i ich zdrowia psychicznego.

poradnia dietetyki klinicznej i zdrowego zywienia

Poradnia oferuje konsultacje w zakresie dietetyki i żywienia. Usługa realizowana jest przez profesjonalnych dietetyków, którzy pomagają Pacjentom zrozumieć i poprawić swoje nawyki żywieniowe oraz osiągnąć cele związane z zdrowym stylem życia.

konsultacja anestezjologiczna

Poradnia dedykowana jest Pacjentom, którzy przygotowują się do zabiegu chirurgicznego lub medycznego w naszej Klinice i wymagają opieki anestezjologicznej.